Handelsbetingelser hos Mixtur I/S
Generelle oplysninger
Mixtur I/S
Jens Munks Gade 3, 5. 3.
2100 København Ø
CVR nr.: 44735075
Telefon: 40222183
Email: ctgdigitalcph@gmail.com
1.1 - Inventar, indbo & tøj
Ved afholdelse af event, forventes det, at dyrt indbo, møbler, gulv, kunst, inventar og lignende værdifulde objekter er skærmet/dækket af og/eller skaffet af vejen, da Bartendertjenesten ikke kan holdes til ansvar for eventuelle skader, der måtte pådrages disse før, under og efter afvikling af event.
1.3 – Oprydning og skrald
Ved indgåelse af en aftale med Mixtur I/S, påhviler oprydning, samt gulvvask, afskaffelse af affald o.lign, kunden. Vi går dog meget op i hvad vi efterlader os, således vil skrald være sorteret og pakket. Vi bestræber os på at holde alt pænt, rent og rydeligt.
1.4 – Medbringelse af udstyr og materialer
Ved køb af Jeg Kan Selv-pakken afsendes en vejledende indkøbsliste til kunden, såfremt dette forespørges. Indkøbslisten aftales i samråd med kunden.
Mixtur I/S medbringer derfor kun de mest nødvendige ting for bartenderen dvs. nødvendigt værktøj og uniform.
Mixtur I/S hæfter udelukkende for at medbringe genstande, glas, udstyr o.lign, såfremt det er skriftligt aftalt på forhånd.
1.5 - Ulykker & force majeur:
Ved ulykker, dødsfald hos nær familie, force majeur og lignende opståede uheld, kan Mixtur I/S, udover den fulde returret, ikke drages ansvarlig, hverken økonomisk eller på anden vis, såfremt Mixtur I/S ikke når at finde en anden bartender til at overtage arrangementet.
1.6 - Afhentning af udstyr og materialer
Mixtur I/S går op i at alt skal være nemt for kunden. Derfor tager vi altid vores udstyr og materialer med os igen efter endt serveringstid. Såfremt der skulle opstå en undtagelse ved f.eks. mangle af biler, på en travl weekend forbeholder vi os retten til først at afhente vores udstyr og materialer første mandag efter weekenden.
Såfremt I ønsker at udstyr og materiale afhentes inden eller senere, bedes I kontakte en af vores konsulenter og aftale dette på forhånd. Kontakt: 93894329 / kontakt@mixtur.dk
1.7 – Transport
Ydelsen leveres på stedet ved kunden. Der foreligger altså ligeledes transport omkostninger ved et hvert arrangement. her beregnes pris pr. km til 5 kr. / km. på på både ud og hjemturen. Startpunktet er vores lokation på Jens Munks Gade 3, 5. 3., 2100 København Ø.
1.8 – Ankomst
Bartenderen ankommer mellem 30-90 minutter inden aftalt servicestart for at forberede baren.
Kunden er ansvarlig for at sikre sig nem til/adgang til opsætning af arrangementet. Opsætning ved 3. sal eller højere i ejendomme uden elevator kan faktureres 1 ekstra time af 349,- inkl. moms. pr medarbejder ved opsætning.
1.9 – Parkering
Det påhviler ligeledes kunden at sørge for anvisning af parkeringsmuligheder med tilknyttet parkeringstilladelse i tæt afstand fra matriklen (max. 50 m). Såfremt dette ikke er muligt, forbeholder vi os retten til at parkeringsbøder eller betaling for parkering pålagt Mixtur I/S, vil blive viderefaktureret til kunden sammen med resten af ordren.
1.10 – Opbevaring af udstyr, bar, ingredienser o.lign
Kunden påtager sig ansvar for sikker opbevaring og opsyn af ejendom tilknyttet Mixtur I/S i tidsrum, hvor medarbejdere eller eventmanagere ikke er til stede.
2. – AFLYSNING- OG RETURPOLITIK
2.1- Ændring i antal kuverter
Antallet af gæster kan ændres helt frem til 5 dage inden arrangementets afholdelse. Såfremt det aftalte gæsteantal ikke er mødt op på dagen for arrangementet forbeholder FaBar Group sig retten til fortsat at fakturere kunden for det aftalte gæsteantal, da forberedelse samt indkøbt forud for arrangementet er lavet ud for det oplyste gæsteantal.
2.2 - Aflysning og returret
Vores afbestillingspolitik omfatter alle kunder, der har bekræftet booking af arrangment på datoen, der følger op til de 21 dages frist for aflysning.
Bookes event mindre end 21 dage før afvikling, er afbestillingspolitiken stadig gældende og opkræves efter samme omstændigheder.
Vi forbeholder os ligeledes retten til at opkræve forudbetalt depositum på 20% af beløbet for den samlede ordre.
Sker afbestillingen 21 dage eller mindre. før eventet, opkræves 50% af ordrens pålydende pris.
Ved afbestilling 7 dage eller mindre, før afholdelsesdatoen, opkræves 100 % af ordrens pålydende pris.
Afbestilling skal ske via e-mail til Kontakt@mixtur.dk samt på telefon nummer: 93894329. Afbestilling SKAL være foretaget på skrift for at gøre sig gældende.
3. ARRANGEMENTETS AFHOLDELSE
3.1 – Alkoholfrie drinks
Vi gør opmærksom på, at alkoholfrie cocktails kan indeholde ml.0,5-1% alkohol – du bedes gøre gæster, der grundet sygdom, religion, medicin eller anden årsag ikke må indtage alkohol opmærksom på dette.
3.2 – Gæsteantal
Såfremt vi ved ankomst til eventet stilles i tvivl om aftalt gæsteantal, forbeholder vi os retten til at kræve, at der bruges armbånd medbragt af Mixtur I/S, kunden vil efterfølgende blive faktureret for det antal armbånd der gives ud, samt indkøbsprisen for armbåndene.
Alle priser på hjemmesiden er sat med udgangspunkt i at nogle gæster drikker meget og andre drikker mindre. Prisen afspejler ligeledes at nogle gæster bliver al tiden ud og andre tager tidligere hjem.
3.3 – Påvirkede gæster
Vores bartendere forbeholder sig retten til ikke at servere spiritus og drinks til gæster, der opfører sig beruset, uhøfligt eller truende. Vi anviser først og fremmest gæsten selv eller personen, der har inviteret gæsten til ikke at benytte baren.
Hvis dette ikke har effekt, forbeholder vi os retten til at lukke baren ned. Vi yder ingen kompensation, såfremt baren må lukkes ned pga. dette.
3.4 – Rusmidler og Narkotika
Stoffer og rusmidler er uforenelige med Mixtur I/S koncept og medfører øjeblikkelig lukning af baren såfremt det tages i brug under festen og skaber utryghed for vores personale.
Vi yder ingen kompensation og kræver fuld opkrævning af aftalt beløb ved lukning af baren i forbindelse med dette.
3.5 – Krænkning og utryghed
Samme retningslinjer som er fastsat for rusmidler og narkotika gør sig også gældende ved krænkning eller ubehagelig opførsel overfor bartenderen. Skulle bartenderen føle sig truet, utryg, krænket eller på anden måde dårligt tilpas grundet en gæst/værts opførsel. Lige ledes her yder vi ingen kompensation og kræver fuld opkrævning af aftalt beløb ved lukning af baren i forbindelse med dette. Skulle situationen være så ilde redt at bartenderen er nødt til at forlade stedet uden at medbringe ingredienser, materiale og udstyr, faktureres kunden for dette. Kunden vil have mulighed for at aflevere Mixtur I/S ejendele på Jens Munks Gade 3, 5. 3., 2100 København Ø og vil derefter bliver krediteret for det afleverede.
3.6 – Åbnings- og lukketid af baren
Det påhviler kundens ansvar at gøre gæster opmærksom på åbne/lukketider af baren – ”hamstring” af cocktails inden baren lukkes er ikke en mulighed. Her henviser vi til køb af forlænget bartid. Ekstra tid kan ikke altid garanteres, og vi anbefaler derfor at tage højde for tilkøb inden eventets afholdelse.
3.7 – Ødelagte glas, udstyr o.lign.
Ødelagte glas faktureres 20,- pr stk. ex. moms efter afholdelse af eventet
Kunden tager, ved indgåelse af aftale, det fulde økonomiske ansvar for opførslen af inviterede gæster.
Såfremt gæster kommer til at ødelægge udstyr, pynt eller andre medbragte remedier, brugt i baren, vil disse blive opkrævet til betaling efterfølgende.
3.8 - Utilfredshed efter afholdt arrangement
Skulle kunden mod al forventning være utilfreds med tjenesteydelsen kan kunden kontakte os på 93894329 kontakt@mixtur.dk .
Som udgangspunkt har kunden ikke 2 års reklamationsret, da Mixtur I/S leverer tjenesteydelser. Derfor bedes kunden med det samme kontakte os, hvis problemer eller utilfredshed måtte opstå.
Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.
3.9 - Forlængelse af serveringstid
Til et hvert Mixtur arrangement vil arrangøren have mulighed for at forlænge serveringstiden. Basisprisen for dette er 1750 kr. pr. bartender pr. serveringstime. Forlængelse af serveringstiden er med forbehold for at bartenderne løber tør for visse ingredienser, med mindre der er blevet forlænget på forhånd.
3.9.1 Forlængelse udenom virksomheden
Præcedens viser at bartendere fra tid til anden bliver tilbudt kontant betaling for at forlænge eventet uden at oplyse virksomheden om dette. Alle Mixtur’s bartendere er indforstået med at dette er i strid med vores retningslinjer. Såfremt dette bliver forslået på aftenen af værten eller arrangøren vil dette blive afslået. Skulle arrangøren da alligevel insistere, opkræves prisen for forlængelsen uændret.
4. - PERSONDATAPOLITIK
4.1 - Nødvendige oplysninger
For at du kan indgå aftale med Mixtur I/S, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
- Betalingsoplysninger
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen, tage imod betaling og kunne kommunikere med dig.
4.2 - Opbevaring af personoplysninger
Personoplysningerne registreres hos Mixtur I/S og opbevares, fortroligt og sikkert indtil det ønskede stykke arbejde er færdigudført, hvorefter oplysningerne slettes.
Oplysninger afgivet til Mixtur I/S videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.
Som kunde har du til en hver tid ret til at søge indsigt i hvilke oplysninger Mixtur I/S har om dig, trække dit samtykke tilbage for opbevaring af disse, samt at få berigtiget dine oplysninger.
4.3 - Følsomme personoplysninger
Vi registrerer naturligvis hvis du oplyser om allergener. Allergier anses som værende følsomme personoplysninger, derfor skal der gøres opmærksom på at vi registrerer følsomme personoplysninger.
Du kan til enhver tid rette henvendelse til Mixtur I/S på Kontakt@mixtur.dk såfremt du ønsker at få indsigt i hvilke personoplysninger Mixtur I/S har om dig, eller hvis du ønsker at få berigtiget eller slettet dine oplysninger hos Mixtur I/S.
5. - KLAGEADGANG
5.1 - Klagehenvendelse
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mail: Kontakt@mixtur.dk
6. - ALKOHOLBEVILLING
6.1 - Privat regi
For at Mixtur I/S kan udføre adspurgt tjenesteydelse kræves en alkoholbevilling. Ved servering af stærke drikke i privat regi, private lukkede fester, kræves en lejlighedsbevilling som du selv skal stå for. Vi fralægger os alt ansvar hvad vedrører bøder for ikke at have den korrekte bevilling i orden hvis ordensmagten efterspørger dette.
6.1 - Selskabslokaler, offentligt regi
Ovenstående regeler (6.1) gælder ligeledes ved arrangementer i festlokaler, der skal lokaleindehaveren/lokaleudlejeren, dog selv stå for at have den korrekte bevilling i orden. Vi fralægger os lige ledes her al ansvar vedrørende bøder for ikke at have overholdt gældende regler for alkoholbevillinger.